کسرا

وبلاگنویس ساده

کسرا

وبلاگنویس ساده

سلام خوش آمدید

امتحانات

يكشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۲۵ ب.ظ

خب...دوباره رسیدیم به خرداد و بخش زیبای امتحانات نهایی🤲

دوباره اعصابمون خورد شد که چرا یک غلط دارم من که قرار بود 20 بشم و ...

یا اینکه چرا حسین تقلب نرسوند یا اگه رسوند چرا جوابای غلط رسوند😡

و دوباره ناراحتی سر اینکه بلد بودیم ولی نتونستیم بنویسیم و 18 شدیم😔

و خوشحالی واسه اینکه 20 شدیم🤩😁😀

خلاصه که ماه خرداد همچین حال و هوایی داره...راستی گفتم هوا...چه هوای خوبیه :)

خیلی حس خوبی به آدم میده...همه جا سرسبز و پر از گل🌺🌷🌹🌻

محله بالاییمون یه پارک دارن پر از گل و هروقت از جلسه امتحان خلاص میشیم با رفقا یه سر به اونجا میزنیم و کلی کیف میکنیم😍😊

ولی دیگه باید اراده کنم...باید تلاش کنم تا یه کارنامه عااالی بگیرم...این خط اینم نشون😎

وضعیت شما چطوره؟؟؟خوبه؟؟؟🤔😃

  • .ک.

نظرات (۸)

  • آقای اردینوشت
  • سلام

    خرداد خیلی ماه خوبیه

    پاسخ:
    سلام :)
    بله واقعا همینطوره🙏
  • محمدحسین پارسائیان
  • سلام

    امتحاناته دیگه ;-)

    خرداد خوبه

    ولی امتحانات...

    به شما هم میگن نباسی فلان نمره بشید و اینا؟

    هعی

    پاسخ:
    سلام :)
    آره به ما هم میگن اینو😔

    هعیییییی !!

    پاسخ:
    واقعا هعیییییییییییی!!!!

    خرداد و امتحانات و خداحافظی با بقیه :))))

    تازه تا چند وقت پیش ماه رمضان هم خرداد بود :)

     

    پاسخ:
    عجب خردادی شده :)
  • سید محمدرضا
  • امتحانات ان شاءالله به خوبی خوشی با کارنامه ای خوب براتون سپری بشه...

    خب امتحانات نهایی (من نهمم) به نسبت خیلی راحت هستند فقط باید دقت داشته باشیم سر امتحان.

    منتهی هوای خوب که :// من نمیدونم شما ساکن کجا هستید اما اینجا که هوا داغونه. امتحان ریاضیمون هم لغو شد...

    پاسخ:
    سلام :)
    ممنونم...انشالله شما هم کارنامه خوبی بگیرید🙏😊
    اگه واقعا دقت داشته باشیم میتونیم نتیجه بهتری بگیریم🌹
    درمورد هوای خوب اینو بگم که تا دو روز پیش عالی بود اما یهو خراب شد😐 اتفاقا برای ما هم لغو شده

    خداروشکر که دیگه توی زندگیم رنگ استرس امتحان رو نمی‌بینم ... البته تا آینده نزدیک ...

    واقعا حس بدیه ... فقط می‌خوام سرم رو به دیوار بکوبم ... بدیش هم اینه که هر چند ماه یه بار تکرار میشه ...

    البته اگه خوب بخونی ... لذت بخشه ... اما برای من نه ...

     

    وضعیتم هم بدون امتحان و به همین دلیل عالیه ... :))

    پاسخ:
    خداروشکر واقعا...مشکل هم همینه که خوب خوندن اصلا تو کار من نیست🙄😄
  • یاسمن گلی:)
  • واقعا ترجیح میدادم دبیرستانی باشم به جای اینکه این همه سال پشت کنکوری باشم

    پاسخ:
    جدا؟؟؟؟؟ عجب
  • یاسمن گلی:)
  • من چند ساله پشت کنکورم متاسفانه :/و پشت کنکور بودن اصلا جذاب نیست. همه دارن به یه سمتی میرن ولی پشت کنکوریا حس درجا زدن دارن

    پاسخ:
    جالبه...امیدوارم از این وضعیت خارج بشید💛

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    من کسرا هستم
    هرازگاهی در این وبلاگ پست قرار میدهم :)

    طبقه بندی موضوعی
    پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
    مطالب پربحث‌تر
    آخرین نظرات
    نویسندگان