کسرا

وبلاگنویس ساده

کسرا

وبلاگنویس ساده

سلام خوش آمدید
قالب گیگیلی

قالب گیگیلی

شنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۲:۵۱ ب.ظ

.قالب گیگیلی یک قالب واکنشگرای ساده هست که به دو حالت تیره و روشن برای بیان و بلاگفا است.

لینک قالب گیگیلی تیره نسخه بیان:

لینک html تیره نسخه بیان

لینک css تیره نسخه بیان

لینک قالب گیگیلی روشن نسخه بیان:

لینک html روشن نسخه بیان

لینک css روشن نسخه بیان

لینک فایل کامل قالب گیگیلی نسخه بیان (فایل زیپ ZIP):

فایل کامل نسخه بیان

لینک دانلود فایل کامل قالب گیگیلی نسخه بلاگفا (فایل زیپ ZIP):

فایل کامل نسخه بلاگفا

اگه مشکلی داشت توی بخش نظراتتون بنویسید تا حلش کنم.ممنون💛

  • .ک.

نظرات (۶)

  • نویسنده آشنا
  • خسته نباشی اقا کسرا🌹

    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون عزیز :)💛

    خیلی قالب خغنه

    دارکشو گذاشتم ولی عنوان باکسا باگ داره XD

    پاسخ:
    خوشحالم که خوشت اومده :)💛
    دلیل این باگ چیه؟ هرچقدر زور میزنم بازم اینطوری میشه :(

    فک کنم اون اسمای (*...*) این مدلی رو اشنب نوشتی شاید

    پاسخ:
    داداش پیداش کردم...برو کد ها رو دانلود کن بعد تو قالبت بزن درست بشه

    سلام. سلام.سلام:).

    چقد خفنه این😅🎈

    پاسخ:
    سلام :) ممنون نظر لطفتونه💛
  • محمد صادق عبداللهی
  • اععع

    خدا قوّت کسرا :)

    برای شروع خیلی خوبه آفرین و بنظرم به مرور هم این قالب رو بهترش کن و هم قالبای خفن‌تر بساز :)

    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    چسم حتما سعی میکنم بهترش کنم💛

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    من کسرا هستم
    هرازگاهی در این وبلاگ پست قرار میدهم :)

    طبقه بندی موضوعی
    پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
    مطالب پربحث‌تر
    آخرین نظرات
    نویسندگان