کسرا

وبلاگنویس ساده

کسرا

وبلاگنویس ساده

سلام خوش آمدید

اگر جای وبلاگم بودم

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴ ب.ظ

این چالش از اینجا شروع شده و ممنون از آب هویج بابت دعوتش :)

بقیه مالک دارن ما هم مالک داریم...سالانه شاید بزور آن هم اگر مجبور باشد می آید یک پست میگذارد...نامرد ما هم دل داریم...مگر چه میشود دو سه کلمه بعنوان پست بگذارد تا ما هم شاد شویم...از نویسنده مردم یاد بگیر,روزانه ده پست میگذارد آن هم چه پست هایی...حالا جنابعالی بعد از یک ماه درباره دوغ آبعلی پست میگذاری...خجالت بکش.

این نابلاگیست که وبلاگ را میسازی و پستی در آن قرار نمیدهی...پس کسانی که وبلاگت را دنبال میکنند چه کنند؟...از همه مهمتر,من چه کنم؟ جرا من نباید پست درست و حسابی داشته باشم؟ مگر چه چیزی از بقیه کمتر دارم؟من یک پست خوب میخواهم. یک پست که هرکس بخواند از آن خوشش بیاید.یک پست که لازم نباشد هرروز از جنابعالی منت بکشم.راستی چرا قالب خوب برایم انتخاب نمیکنی؟ یک قالب خوشگل...زیبا...تمیز... بعد از سالها همین قالب را انتخاب کردی و من را از شر قالب های خیلی ساده جدا کردی؟ جدا انتظارات زیادیست؟ این تمام چیزی است که ما وبلاگها میخواهیم...اصلا سهممان است,حقمان است :|

راستی تا یادم نرفته بگم که آدرس درست حسابی انتخاب کن.آبرویم را بردی :|

 

  • .ک.

نظرات (۴)

  • نویسنده آشنا
  • سلام،چه وبلاگ غرغرویی داری😂😂زیادی لوس بارش اوردی😄👌

    پاسخ:
    سلام آره خیلی لوس شده😂همش غر میزنه😄

    نابلاگی، عجب واژه باحالی گفتی :)

    آقا خب یکم وبلاگتو با گذاشتن مطالب روزانه خوشحال کن دیگه :)

    ممنون که نوشتی 🌹

    پاسخ:
    ممنون جناب :)
    چشم حتما به فکرش هستم
    از شما ممنون که دعوت کردین🌹🌺
  • دچارِ فیش‌نگار
  • این پست رو به خودت و وبلاگت هدیه میکنم

    https://fiish.blog.ir/post/1291

    پاسخ:
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون :)))))))

    سلام کسرا

    اقا کامنتتو زیر پستای عرفان دیدم https://erfanwd.blog.ir 

    داداش راسته که فوت کرده؟

    پاسخ:
    سلام علی آقا
    راستش من خودمم اطلاعی ندارم ولی بعضیا میگن انگار واقعیه بعضیا هم میگن شایعست.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    من کسرا هستم
    هرازگاهی در این وبلاگ پست قرار میدهم :)

    طبقه بندی موضوعی
    پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
    مطالب پربحث‌تر
    آخرین نظرات
    نویسندگان