کسرا

وبلاگنویس ساده

کسرا

وبلاگنویس ساده

سلام خوش آمدید

پیشنهاداتی برای سایت بیان

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۱۵ ب.ظ

هممون میدونیم برای داشتن یه وبلاگ خوب باید یک سرویس خوب انتخاب کنیم (:

مثلا همین بیان خیلی خوبه برای وبلاگنویسا محیطش هم برای نوشتن مطالب راحته

ولی خب ایراداتی هم داره 

البته نه اینکه بگم بده ولی خب یه پیشنهاداتی دارم🙃

1. حذف امکانات اختیاری

خیلیامون دلمون میخواد که پشتیبانی مثل رایچت یا گفتینو برای وبلاگمون داشته باشیم

ولی خب نیاز به امکان جاوا اسکریپت داره که اونم باید خریداری بشه

و یا مثلا یک شخص وقتی دامنه میخره دیگه نمیخواد پول بیشتری براش بده😶

یکی هم اینکه برای خود سایت بیان درآمد زیادی نداره💸

این همه وبلاگ دارن بدون دامنه یا چیز دیگه ای کار میکنن

پس اگه حذف بشه هم میتونه به ما کمک کنه هم به بیان

حالا روش درآمد

2.پخش تبلیغات و اختیاری کردن(خودمم مخالفم😆)

یعنی تبلیغات نشون بده تو وبلاگا و هرکس نخواست بره ماهانه پول بده

خودمم مخالفم😆

چون راستش یکم آدمو گیج میکنه اینطوری

البته به نوبه خودش خوبه

ولی بیان برای همین که تبلیغ نشون نمیده هم طرافدار داره😊

3.پخش تبلیغ توی داشبورد

این یکی خیلی خوبه🙂

اگه دقت کرده باشید میبینید بعضی از وبلاگا حتی یه رهگذر هم ندارن

(از جمله خودم😂)

ولی نویسنده اون وبلاگ وقتی میاد تو خود وبلاگ چندتا تبلیغ میبینه و درآمدش به خود بیان میرسه💸

حتی میتونه تبلیغات رو هم براساس موضوع وبلاگا به نویسندش نشون بده تا تبلیغات "مفید" باشن

حتی همین الان که دارم این پستو مینویسم

قبلش هی داشتم صفحه رو عوض میکردم

این ایده واقعا عالی بود😃🏆

4.آپدیت سایت

فونت سایت رو حتی با اینکه خیلیامون بهش عادت کردیم 

بازم میتونه بروزرسانی بشه

و یا درست کردن قسمت تبلیغات نمونه🙃

و یا حتی اون قسمت پیام های خصوصی که هنوز درست نشده

خب اینا خیلی میتونه بهمون کمک کنه

فکر کنم همینا بس باشه🙂

  • .ک.

نظرات (۲)

داری داداش من هم همینطور بودم خخخخ

پاسخ:
همه دارن
:))))
  • محمد صادق عبداللهی
  • چقدر خسیس

    خب 10 هزار تومن سالانه مگه خیلیه 😐

    اونقدر گرون در نمیاد

    ولی خودمم نخریدم با اینکه خیلی نیاز دارم😂😂😂

    جدا از این من به شدت با اون ایده نمایش تبلیغ تو پنل موافقم👌👌👌👌👌من خودم روزانه 20 - 40 بار پنل رو چک می کنم

    پاسخ:
    بخدا پول زیادی نیست ولی دیگه گفتم یه چیز بگم خسیس تر از منم نه نیاره😅
    این ایده تبلیغ تو پنل رو داداشم گفته بود و بنظرم واقعا داره حق میگه👌...من خودم روزانه هزار بار میام تو بیان 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    من کسرا هستم
    هرازگاهی در این وبلاگ پست قرار میدهم :)

    طبقه بندی موضوعی
    پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
    مطالب پربحث‌تر
    آخرین نظرات
    نویسندگان