کسرا

وبلاگنویس ساده

کسرا

وبلاگنویس ساده

سلام خوش آمدید

جشنواره فیلم فجر

سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۲۱ ق.ظ

دیشم با خانواده نشستیم فیلم "مغز های کوچک زنگ زده" رو ببینیم. همه هم به من گیر دادن این چه فیلمی بود؟ هممون اعصابمون خورد شده بود آخه این چه فیلمیه لعنتی؟ همش فقر,بدبختی,مواد مخدر...یعنی چی آخه؟ قبل اونم "شبی که ماه کامل شد" رو دیدیم. من نمیفهمم چرا انقد باید ناراحت کننده باشه؟ خودشونم 10 تا 10 تا جایزه میگیرن :/  البته شاید من الان اعصابم خورده دارم اینا رو مینویسم بعدا ازم پرسیدین نظرم یه چیز دیگه بود.

  • .ک.

نظرات (۳)

  • گمنام گمنام
  • سلام علیکم

    پیشنهاد می کنم سخنرانی استاد پناهیان با موضوع چرا در تبلیغات ضعیفیم رو گوش کنید ...

     

    پاسخ:
    سلام.چشم
  • سید محمدرضا
  • تا حدودی موافقم به غیر از بعضی فیلم ها که موضوعات عمومی دارن هستن (مثلا تاریخی یا مذهبی یا اکشن) بعضی کارگردانا واقعا نمیفهمن ببینن چی دارن میسازن خب آخرش چی؟ لذتی به بیننده رسید یا نه؟

    همینطورم جایزه میگیرن ://///

    پاسخ:
    دقیقا++++
  • محمد صادق عبداللهی
  • کلا جشنواره فجر هر کی بیشتر پول بده اون بیشتر جایزه می گیره

    برو سراغ جشنواره های انقلابی مثل عمار اونا عادلانه تره :)

    پاسخ:
    حله پس :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    من کسرا هستم
    هرازگاهی در این وبلاگ پست قرار میدهم :)

    طبقه بندی موضوعی
    پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
    مطالب پربحث‌تر
    آخرین نظرات
    نویسندگان