کسرا

وبلاگنویس ساده

کسرا

وبلاگنویس ساده

سلام خوش آمدید

تقلب ها :)

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۳۶ ب.ظ

طبق معمول با داداشم صدرا تو مدرسه بودیم

بهمون گفتن امتحان داریم از اون جامع هاش!

منم دوتا رفیق داشتم خیلی باحال بودن😎

یکیش اسمش آراز بود اون یکی هم آروین(اسماشون به سنشون نمیخوره اصلا)😆

آقا پیشنهاد دادن تقلب کنیم

آخه چهارنفر ته کلاس ما بودیم:))

کد گذاشتیم برای گزینه ها

مثلا :
گزینه یک=خیلی چرته

گزینه دو=مزخرفه

گزینه سه=آسونه

گزینه چهار=خیلی راحته

امتحان شروع شد😨

من سراسر داشتم سوالاتو میگفتم😎

استاد هم از اونجا مدام اشاره میکرد"خفه!"😡

داداشم صدرا هم که نگو...

آراز و آروین هم تند تند مینوشتن

امتحان خوبی بود🏆

بعد دو سه روز نتایج اومد

من دوازدهم شدم(بین120 نفر)

صدرا چهلم شد

آراز 119😶آروین 84😶😶

بعد امتحان پرسیدم چه خبرتونه ؟ مگه با من ننوشتید؟؟؟؟-آراز گفت:من که از روی تو و آروین زدم-آروین هم گفت:منم از روی صدرا زدم

صدرا هم گفت: من نوشتم بعد پاک کردم جوابامو از اول زدم :/ 😐😂

یعنی داغون بود وضعشون😜

بعد کلاس صدرا فحش بارون شد🤬

داداش باحالیه:))))😊

  • .ک.

نظرات (۶)

  • علیرضا آهنی
  • خخخخخخ

     

     

    کلاس چندمی؟

    پاسخ:
    فکر کنم باهات یکی ام

    باز خوبه به هم میرسونید واسه ما تا قبل امتحان همه چی هماهنگ میشه وقتی که شروع میشه همه با هم قریبه میشن :|

    پاسخ:
    نامرد زیاده واسه همین خودم بیشتر میخوندم :)

    آراز 119 از 120؟؟

    یادش بخیر ماام رمز میذاشتیم :)

    بعدش مراقب میومد میزد تو سرمون میگف خنگ جواب این نیست ، اونه :///

    پاسخ:
    باور کن در این حد بود
    😆

    یعنی ما تقلب نمی کردیم، استاد خودش می رسوند 😂😂

    پاسخ:
    عشقم اون استاد😂

    119 XD

    120 کی بوده ! @-@

    پاسخ:
    یک دانشمند بنام  "شاهرخ" 😂.
  • محمدحسین پارسائیان
  • بیچاره آراز :) :(

    پاسخ:
    دلم براش کبابه :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    من کسرا هستم
    هرازگاهی در این وبلاگ پست قرار میدهم :)

    طبقه بندی موضوعی
    پربیننده ترین مطالب
    محبوب ترین مطالب
    مطالب پربحث‌تر
    آخرین نظرات
    نویسندگان